måndag 4 maj 2009

Popcoachen är född!

Under de senaste åren har en av mina viktigaste nischer handlat om att coacha kreativa entreprenörer (vissa är företagare, inte alla). Det är ett oerhört roligt jobb, jag kan hjälpa till att skapa struktur, att ta fram visioner och mål och att våga tro på sin dröm. Särskilt för den som arbetar ensam med sina projekt kan det behövas en utomstående som lyssnar och kommer med ärlig feedback, någon annan än din chef (som ju är du själv och därför kan vara svår att ha tuffa diskussioner med).

Nu har jag samlat den verksamheten i ett eget projekt: Popcoachen! Under detta paraply ska jag samla coaching för kreativa och dessutom workshops, längre utbildningar och kanske också produkter som kan passa för den här målgruppen.

Jag diskuterar också ett samarbete med Popjuristen. Roligt att det finns flera företag som riktar sig till den här gruppen människor! De är verkligen värda uppmärksamhet och stöd, det finns alldeles för få som blir framgångsrika i sitt kreativa arbete. Låt oss ändra på det!

Inga kommentarer: